کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316356 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اگر ارسال پیام تبلیغاتی ممنوع است، چرا هنوز این پیامکها ارسال می شوند؟

ممنوعيت ارسال پيامك‌هاي تبليغاتي به شهروندان كه از سوي سازمان تنظيم مقررات و از آغاز سال 91 وعده داده شده بود، عملي نشد و همچنان ادامه دارد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازGSM؛ از اواخر پارسال مسئولين سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با تاكيد بر اينكه از سال 91 ارسال پيامك‌هاي تبليغاتي و اطلاع‌رساني بايد با موافقت مشترك انجام شود، اظهار داشتند: تلفن همراه جزيي از حريم خصوصي افراد است و اينكه برخي‌ زمان‌ها ناخواسته پيامك‌هايي براي افراد ارسال شود، مصداق رعايت نشدن حقوق شخصي افراد است.

در همين ارتباط در اسفند گذشته دكتر داداش‌زاده مديركل دفتر نظارت بر سرويس‌هاي ارتباطي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي (رگولاتوري) در گفت‌وگو با اطلاعات وعده داده بود كه ارسال پيامك‌هاي تبليغاتي فاقد اجازه مشتركان از ابتداي سال 91 ممنوع است. وي با بيان اينكه براي پايان دادن به مسأله پيامك‌هاي تبليغاتي ناخواسته در دو فاز اقداماتي آغاز شده است، گفته بود: مقرر شد شركت مخابرات ايران پيامكي را براي رضايت سنجي به مشتركان تلفن همراه ارسال كند و اين اقدام تا پايان سال به اتمام مي‌رسد.
داداش‌زاده در پاسخ به اين سوال كه چه زماني را براي قطع ارسال پيامك‌هاي تبليغاتي به شهروندان وعده قطعي مي‌دهيد، اعلام داشت: قول مي‌دهيم از ابتداي سال 91 بدون رضايت مشتركين هيچ پيامك تبليغي براي آنان ارسال نشود. گرچه سعي داريم اين وعده در ايام پاياني سال 90 اجرايي شود.
وي اين وعده را هم داده بود كه چنانچه اين مصوبه توسط اپراتورها يا شركت‌هاي ارسال كننده پيامك انبوه رعايت نشود، قراردادشان از سوي سازمان رگولاتوري فسخ و ديگر تمديد نشود يا مطابق پروانه با اپراتورها برخورد شود.

با گذشت 15 روز از سال 91 نه فقط پيامك‌هاي تبليغاتي ناخواسته به مشتركان ارسال مي‌شود كه حتي نظر سنجي پيامكي وعده داده شده از سوي شركت مخابرات هم انجام نشده است و در اين خصوص بسياري از مشتركان از ارسال پيامك نظرسنجي ابراز بي اطلاعي مي‌كنند. در همين زمينه دكتر داداش‌‌زاده مدير كل دفتر نظارت بر سرويس‌هاي ارتباطي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ديروز در گفت‌وگو با اطلاعات در در ارتباط با تداوم ارسال پيامك‌هاي تبليغاتي در سال 91 به اطلاعات گفت: متاسفانه همراه اول همچنان ارسال اينگونه پيامك‌ها را ادامه مي‌دهد و توجهي به مصوبه نداشته است.

وي با گلايه از اين اپراتور اعلام كرد: ساعتي پيش از اين مصاحبه با اپراتور مذكور تماس گرفته و به آن اخطار داده شد كه چنانچه تا يك هفته آينده به اين تخلف ادامه دهد، جريمه براي اين اپراتور مطابق پروانه در نظر گرفته خواهد شد و اين جريمه رسانه‌اي مي‌شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8458 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: gsm.ir تاریخ خبر: 1391/01/19 تعداد مشاهده: 1529
سافت گذر
نظرات بینندگان

مصطفی بیداد 1391/01/19 23:56
حریم خصوصی ئی که با 5000تومان عوض میشه یا هر دقیقه میتونه دست یه نفر باشه هیچوقت یه حریم خصوصی ایمن نخواهد بود، آقای یوسف اندیشگر؛ این مورد هنوز موضوع تخلف بودنش در حال بررسیه و تائید نشده و این اخبار ممنوعیت ارسالشون هم فقط در حد یک پیشنهاده!
کدوم مصوبه؟ اینا همش خبرهای کذبه، اینقد این اخبار رو دست به دست نکنید! مثل اینه که شما رادیو رو روشن کنی و دوس نداشته باشی پیام بازرگانی گوش بدی! مگه دست خودته؟ این کار هیچوقت هم عملی نمیشه، مطمئن باشید ضرر بزرگی به شرکتهای ذینفع وارد میشه
یوسف اندیشگر 1391/01/19 18:28
سوال من اینه که چرا جریمه اپراتور به ازای تک تک تخلفاتش لحاظ نمیشه و بارها و بارها فقط اپراتور تهدید میشه؟
مگر نه اینکه فلسفه جریمه به دلیل خاصیت باز دارندگی اونه؟ پس چرا با اپراتورهای متخلف برخورد قاطع و فوری نمیشه و به اونا زمان داده میشه؟
آیا اگه یه آدم دزدی کرد به اون تذکر میدن؟ یا شاید هم تخلف یه اپراتور یه چیز خیلی جزئیه!
بنده به عنوان یه شهروند ایرانی انتظار دارم عکس العمل و برخورد مسوولان با تخلفات اینچنینی اونقدر سریع و قاطع باشه که دیگه ادامه تخلف برای اپراتور بصرفه نباشه و نیازی به تذکر و اینجور موارد هم نباشه.
یادمون باشه زیر پا گذاشتن قانون دهن کجی به تمام جامعه است و از مسوولین انتظار داریم با برخورد قاطعانه تر جلوی این رفتارهای سودجویانه ی همراه با دهن کجی به مردم رو بگیرن.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung